Babeczki

Babeczki

poniedziałek, 24 lutego 2014

Bonsai

         Niezłe z nas ogrodniczki. To drzewko bonsai wyhodowałyśmy w 5 dni. Nawet zdążyło zakwitnąć.


     Nasza sąsiadka bardziej wierzy w nasze możliwości niż my same. Za każdym razem podnosi nam poprzeczkę. Aż się boję co wymyśli następnym razem :)
   To drzewko zwieńczyło urodzinowy tort jej syna. Wczoraj właśnie stwierdził, że odkąd skończył 2 lata robiłam dla niego prawie wszystkie torty. To miłe że pamięta.  
    Do przygotowania tortu na te okrągłe urodziny zużyłam ponad pół butelki czerwonego wina. Jasny biszkopt przełożyłam musem i kremem śliwkowym na winie.
                       

4 komentarze:

  1. drzewko naprawde super, dlatego mam pytanie jako zostalo wykonane, przede wszystkim pien, o listki to juz latwizna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie :). Pień zrobiłam z czekolady plastycznej własnej roboty na stelażu z drucików florystycznych. Czekoladę należy nakładać etapami i suszyć. Inaczej się nie utrzyma.

      Usuń
  2. Dziekuje, rada z drucikami na pewno mi sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń