Babeczki

Babeczki

piątek, 1 sierpnia 2014

Kochanej Babci

Dostałam czarne porzeczki . Przyglądałam się im i kombinowałam,knułam i dumałam. Miał być sok albo dżem. W efekcie wszystkie wylądowały w zamrażalniku czekając na przerobienie na tort. Ryzykując porażkę wypróbowałam  tort z czarnej porzeczki w całości według własnego pomysłu. Z przetartych przez sito porzeczek ugotowałam mus. Część wyłożyłam na biszkopt, a część wystudziłam i połączyłam z ubitą śmietaną. Nie dość że w połączeniu z jasnym biszkoptem porzeczki pięknie kontrastowały to jeszcze wspaniale smakowały. Teraz przydałoby się zdjęcie przekrojonego tortu ale takim nie dysponuję.
 Nie tylko ja testowałam. Jagoda próbowała robić goździki z lukru, które będą częścią ogromnego przedsięwzięcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz